Кошик
5 відгуків
+380 (67) 394-00-07
Volyn Gastro Profi
Кошик

Обмін та повернення

Зверніть увагу!

Перевірка зовнішнього вигляду товару, наявність всіх комплектуючих, відсутність тріщин, вм'ятин, подряпин чи інших дефектів здійснюється Покупцем до моменту покупки.

Після повного огляду товару, Покупець підписує акт прийому-передачі у рядку "Замовлення прийняв, комплектація повна, претензій до зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення та обміну ознайомлено".

Після підписання акта приймання-передачі, претензії до Продавця з приводу присутності зовнішніх дефектів товару, кількості та некомплектності, що бракує, не приймаються.

Обмін та повернення товару

Для обміну чи повернення товару відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" необхідне дотримання таких умов:

  • товар, що повертається, не повинен бути у використанні, отже, є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети, комплектуючі не розпаковувалися і т.д.).
  • з дня придбання товару минуло трохи більше 14 днів, крім дня купівлі.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може: 

  1. купити будь-який інший товар, 
  2. отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару, 
  3. змінити товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж. 

Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки. Покупець може вимагати у Продавця свої гроші назад, витрачені на купівлю товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму – протягом семи днів та не на день пізніше. Гроші за послугу доставки товару не повертаються.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можна придбати будь-які інші товари з наявних в асортименті з відповідним перерахунком вартості.

Вимоги Покупця розглядатимуться лише після пред'явлення товарного чека, який підтверджує купівлю, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій має бути штрих-код та заповнений гарантійний талон. У випадках коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті мають бути зазначені «суттєві недоліки» придбаного товару.

У разі повернення товару, відправленого не післяплатою, відправленого транспортною компанією, для отримання повернення грошей необхідно відправити даний товар на той же склад з якого був відправлений товар (склад і відправник зазначений у декларації транспортної компанії). Після отримання товару на складі та огляду комісією, замовнику повідомляють про можливість повернення товару. У разі неможливості прийому товару, за умови недотримання правил повернення товару, товар повертається клієнту назад транспортною компанією, із зазначенням оплати за доставку самим клієнтом. У разі прийому товару комісією, повернення грошей здійснюється згідно з вищеописаною процедурою.

Для заміни чи повернення товару при собі обов'язково необхідно мати:

  • товар (і його комплектацію);
  • товарний чек (акт приймання-передачі);
  • паспорт покупця.

Поверненню та обміну не підлягають такі товари як:

  • запобіжні клапани та термодатчики;
  • ножі;
  • точила;
  • скляні, дерев'яні та гумові складові та частини (кришки, колби, ущільнювачі тощо);
  • скляні кришки та ручки;

Право на повернення та обмін товару втрачається у таких випадках:

  1. При природних змінах зовнішнього вигляду та властивостей виробу, що виникають у процесі експлуатації:
  • при нормальному зносі ріжучих частин у результаті експлуатації;
  • при природній зміні кольору металу внаслідок перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (ці плями можна легко видалити за допомогою засобів для чищення нержавіючої сталі).
  1. При пошкодженнях, що виникли внаслідок порушення правил та умов експлуатації, описаних в інструкціях з догляду за посудом:

 

  • при деформації;
  • при падінні виробу;
  • при навмисній поломці;
  • при перегріві;
  • при неправильному зберіганні;
  • якщо пошкодження сталося після стихійних лих;
  • якщо ушкодження виникають при відкручуванні, загвинчуванні, відкритті тощо. після застосування надмірної сили.
  • при псуванні товару домашніми тваринами покупця.
  • при самостійній зміні та ремонті товару.
  • якщо товар використовувався за призначенням.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner